10 iunie 2013

Franturi v4.0


Cine mai stie de cate ori de cate ori am sters? De cate ori m-am apucat sa scriu, ca apoi sa ma razgandesc?

Nu mai vreau sa scriu inca ceva despre tine. Evident, fac asta fix acum.
Nu mai vreau sa scriu despre tine si sa imi amintesc despre momentele alea, zgarcit de putine. Dar alerg dupa ele, recunosc, pentru ca sunt fabulos de interesante.  
Nu mai vreau, desi stiu ca reactionezi la postarea asta, iti dai seama ce faci si-ti pare rau. Poate. Sau poate e doar inca un motiv de.. joaca?
Nu mai vreau sa-ti gadil simturile, cu sms-uri, doar pentru ca “te ocupi cu scrisul tu...”. 
Nu mai vreau sa-mi tresari in minte cu momentele alea faine, pentru ca se pune praful pe ele si nu-l mai sterge nimeni. 
Nu vreau sa-ti mai gasesc scuze, pentru ce uiti sa faci.

Nu mai vreau sa astept momentul ala cand o sa stam la povesti, cand stelele nu o sa mai cada, cand apa nu o sa mai fiarba, cand o sa te inteleg eu pe tine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu