7 iunie 2013

IceeFest: click, like, share & alte nebunii


Ieri mi-am amintit ca am un blog, personal; nu cel de la munca, nu cel de la BdV.

In ultimele luni mi-am cam abandonat micile rasfaturi si eram gata sa scriu ceva despre manifestul artelor urbane de pe la noi. Dar apoi am ajuns la icee fest, ca sa vad ce se mai intampla si pe la conferintele despre era digitala si inovatiile tehnologice.

Trebuie sa recunosc ca speakerii mi-au atras atentia initial. Mda, ce ar putea ei spune in plus? Caci, trebuie sa recunoastem, nu vine nimeni la o conferinta sa-ti prezinte ceva ce nu se stie sau sa-ti dezvaluie lucruri din spatele propriilor campanii. Insa modul in care se prezinta toate lucrurile si mai ales punerea conceptelor intr-un context, prin exemple clare, constituie experienta in sine (am ajuns mult prea tarziu ca sa am ocazia de socializare, dar si asta e un mare avantaj).

Mai aflii despre graficul emotiilor apropo de reclama Cadbury, despre faptul ca orice piesa are in loc al ei, cu Placelist, despre #FHS, despre Phablets, despre Jack Daniels si rocktail challenge, despre cum se joaca geeksii cu tehnologia la #earthHack, despre sunetele luminii de la Nord, cu OK GO & Sony, despre undele cerebrale ce se transmit ca unde sonore, cu Mindtunes (cea mai tare chestiune aflata in ultima vreme). Practic, cum tehnologia se integreaza in toate aspectele vietii.

Toti in schimb o sa-ti zica despre engagement si continutul cu potential de share, you all know the deal. Sau poate despre teorii si mai detaliate, dar pe care le stiti de la scoala, din carti saaau - surpriza! - de pe net. Altii, mai indrazneti, o sa-ti zica ca exista si riscul (deja suficient de evident) ca lumea sa prefere ce-i mai la indemana: sa imparta lucruri banale cu oamenii pe net, sa citeasca un articol scurt si eventual doar sa arunce o privire asupra lui, sa nu investigheze lucrurile in profunzime, ci sa le ia drept corecte. Concluzia e ca traim intr-o bula de superficialitate datorita internetului, dar tehnologia are si un potential este foarte mare de inovare & dezvoltare, in orice domeniu.


La cat mai multe click-uri utile!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu